Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Theeglas schreef:En wat komt er vervolgens? Een robot die uitmest?.
Dus als het effe kan,; graag!

ElCid schreef:Dus jij bent altijd thuis, werkt blijkbaar niet of rijdt 6 x per dag naar huis om ze goed te voeren of je voert hem gewoon 1 of 2 x per dag de hele zwik ineens.
Als je niet begrijpt waar het hier overgaat is het misschien beter om gewoon niet te reageren!
Wat een uitermate dom en kortzichtig antwoord. Hiervoor stel ik geen Poll op, ik zoek reacties van mensen die niet in hun stal wonen of vaker dan 2 x per dag wilen voeren
Mijn probleem is wel: ik voer geen brokken maar een slobberachtige vorm van voeren en ik denk niet dat dat ermee kan? Urielle schreef:In tegenstelling tot de anderen hier blijkbaar vind ik het wel degelijk interessant. Mijn stal zit drie kwartier met de auto over de snelweg verderop en ik ben erg pro meerdere keren op een dag voeren. Ik denk 200-250 Euro.Mijn probleem is wel: ik voer geen brokken maar een slobberachtige vorm van voeren en ik denk niet dat dat ermee kan?
ElCid schreef:Dan zou ik ze maar snel op de markt gaan brengen. Meid, dan loop je binnen met zulke prijzen en hoef je nooit meer een mestvork in je handen te pakken!
Je kan dan nl. concureren met alle fabrikanten over de hele wereld.
Geef je me intussen wel even door waar je voor die prijs roestvrijstaal kan kopen + de tijklok, het mechanisme en instelling voor de voerhoeveelheid en de gratis arbeiders om het ding in elkaar te zetten. Als jij die kans niet grijpt doe ik het, hoor!!
madamX schreef:Ik grijp die kans niet dus mag jij het doen; ik richt me op andere zaken.