Ik heb de paarden altijd los in de binnenbak, maar als het weer het toelaat laat ik ze buiten in de buitenbak.
Dan kan er een paard extra bij, ze staan dan met z'n 3en buiten, en 1 van de paarden begint dan altijd lekker te rollen
, waardoor ze nog wel eens 'vies' wordt.De eigenaar vindt het onzin dat ik ze los laat omdat de andere paarden ook niet los komen en omdat ze dan vies worden.
Maar die andere paarden hebben ook niet een verzorger, of de verzorger laat ze niet buiten.
Wat vinden jullie de paarden lekker een paar uurtjes buiten laten spelen, of binnen stil zetten in een box, zodat ze schoon blijven?
Waren ze nog niet opgedroogd... Hij staat nu lekker hele dagen buiten. Daarvoor liet ik hem meestal voor of na het rijden los in het land of in de buitenbak (en op de vorige stal met binnenbak bij nat weer in de binnenbak zodat hij lekker droog kon rollen) Als ik weinig tijd had ging ik wel meestal eerst rijden, zodat ik niet een nat en modderig paard had en ik dus niets kon doen omdat hij te lang nat bleef...
... maar ach... het zijn paarden en het is toch wel de bedoeling dat ze blij en gelukkig zijn
! Die van mij worden na 2 dagen al on-genietbaar als ze door extreme regen (= onbegaanbaar paddock!) niet naar buiten kunnen!
!