Ik heb een 5 jarige ruin. Ben erg zuinig op hem maar sinds kort is hij niet meer zuinig op zich zelf.
Hij slaap om de have klap tegen de wand van de box. Uit verveling kan het niet zijn, hij krijgt meerder daags hooi, loopt de meeste tijd van de dag in de bak of wei. Maar hij is erg matcho achtig naar zijn buurman, en ik ben bang dat dat de reden is. Hij heeft erg respect voor mijn moeder dr paard, hij deed dit al eerder toen hij naast een ander paard stond, en toen hebben we hem naast mijn moeder dr paard gezet. Nu ging het echt ene half jaar goed. Maar helaas begint hij in eens weer. We hebben al mot met de buurman omdat hij niet van paarden houd, en als mijn paard dna ook nog eens slaat, wat je over duidelijk kan horen in huis, ik dnek niet dta me buurman daar vrolijk van word.
En natuurlijk word mijn paard er niet beter op, ik ben erg bang voor belssures enz....
Gister heb ik hem maar om 6 uur sochtends al in de bak gezet, maar vandaag regent het pijpestelen en kan hij niet naar buiten, zie hem nu maar rustig te houden zonder gemep tegen de wand van de box.
Ik heb hem al wta speeltjes in zn stal gehangen maar dan hoor je in plaats van het getrap het gespeel met het speeltje
Heeft iemand het zelfde gehad en er wel ene oplossing voor? ik hoot het graag