Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
runningkawa schreef:Hoe komen jullie op dat idee?
Persoonlijk zou ik dat echt nooit durven...en neemt zoiets vocht op?
Besparen is leuk...maar wel op dingen die kunnen...eten en bodembedekking valt daar imo niet onder... laat staan waarvan bekend is dat het giftig is...
trustHim schreef:ik zou het zelf niet doen, over algemeen snoepen de meeste paarden ook van de bodembedekking als dat eetbaar is.
japielover schreef:als de plant en de bladere nou oud en verdort(dood) zijn, zijn ze dan eigenlijk ook nog schadelijk?
we over wegen om nog een tijdje te wachten er dan beuke snippers in te gooie of andere snippers zonder bladeren of zonder giftige blanderen.
verania schreef:japielover schreef:als de plant en de bladere nou oud en verdort(dood) zijn, zijn ze dan eigenlijk ook nog schadelijk?
we over wegen om nog een tijdje te wachten er dan beuke snippers in te gooie of andere snippers zonder bladeren of zonder giftige blanderen.
ik zou even googlen daar staat genoeg over met wel verschillende meningen
ik zou iig zoiets niet gebruiken gooi er stro zaagsel of wat dan ook in.
planten gaan ook vies worden glad nat bah
dan beter alleen zand
gr
Hoe kom je erop 
Annemeik schreef:Ik zou het nooit doen, Hedera Helix bevat gifstoffen voor paarden (die looizuren waar al over gepost is). Waarom zou je je paard moedwillig aan gifstoffen blootstellen? (beetje hetzelfde in mijn ogen als JKK planten in de wei laten staan omdat ze ze vers toch niet eten..)
Waarom zou je dit perse willen gebruiken? Rubberen matten (kun je vaak goedkoop krijgen bij een veehouder die nog wat over heeft ofzo), zand, stro, zaagsel, hennepvezel etc. Er zijn tal van opties, waarom iets kiezen dat giftig is?
japielover schreef:Annemeik schreef:Ik zou het nooit doen, Hedera Helix bevat gifstoffen voor paarden (die looizuren waar al over gepost is). Waarom zou je je paard moedwillig aan gifstoffen blootstellen? (beetje hetzelfde in mijn ogen als JKK planten in de wei laten staan omdat ze ze vers toch niet eten..)
Waarom zou je dit perse willen gebruiken? Rubberen matten (kun je vaak goedkoop krijgen bij een veehouder die nog wat over heeft ofzo), zand, stro, zaagsel, hennepvezel etc. Er zijn tal van opties, waarom iets kiezen dat giftig is?
ik denk dat je over mij laatste post heen hebt gelezen..
we hebben namelijk besloten om er beuk/eike snippers in te gooien..
deze zijn niet schadelijk en hebben we ook in de bak liggen...
waarom geen rubber matten.. omdat we over een goed half jaar 3 kwart jaar daar weg gaan.. dan komen ze aan huis te staan
en hebben we een in loop stal met daar voor bestrating en een betonne vloer met vezel en of zaagsel..
KiWiKo schreef:Goo er toch gewoon stro in............ al die gekkigheid!
Eikels zijn wel degelijk giftig
TokioH schreef:kan u eens een foto laten zien van de snippers?