paardnatuurlijk> jakobsvork meteen kapot geen contact

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lonnie

paardnatuurlijk> jakobsvork meteen kapot geen contact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 19:18

Wie o wie kan mij helpen aan het telefoonnummer van paard natuurlijk (www.paardnatuurlijk.nl)

ik heb daar zo'n jakobsvork besteld, echter na 2 dagen een uutje mee gewerkt te hebben, was dat ding al kapot! ik vind dat niet helemaal normaal en heb dus al een aantal keer een mail gestuurd om contact hierover op te nemen, mar geen reactie. Ik baal dus stevig, heb 30 euro betald voor zo'n ding en nu heb ik nog niks want hij werkt nietmeer (tandje los)

zijn er nog meer mensen die zo'n ding hebben besteld dat meteen kapot ging? hoe hebben jullie dat opgelost. Ik krijg echt geen contat via de mail en telefoonnummer kan ik nergens ontdekken. Iemand topis, of het telefoonnummer?

tamary

Re: paardnatuurlijk> jakobsvork meteen kapot geen contact

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:25

Volgens kvk wonen ze in Odoornerveen even op plaats + achternaam zoeken in de telefoongids

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 19:26

dank je, ga t even nakijken

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:29

je kunt ze gewoon mailen op ilona@paardnatuurlijk.nl

ze waren even met vakantie dus dat kan kloppen dat je geen contact kreeg

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:34

Ik heb ze gemailt toen ik problemen had met mijn magnesium. Het duurde wel even voordat ik bericht terug kreeg (geloof 1,5 dag) maar dat is ook begrijpelijk. Veel klanten en in verhouding weinig mensnen om de mails te beantwoorden.
Maar de reactie was zeer professioneel en het probleem werd super goed opgelost! Ik ben dik tevreden over deze winkel.

Maar ik heb helaas geen telefoonnummer voor je...

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 09:53

hmm

ik heb nu weer en mailtje gestuurd en weer niks gehoord, was ondertussen het 10e mailtje...baal er wel stevig van onderhand

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 10:04

Dit is niet normaal nee. Is er geen postadres om een aangetekende brief heen te sturen?

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 10:15

wel alleen een postbus geloof ik, daarom kun je ook niet zoeken op telefoonnummer...

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 10:17

zijn hun niet gesloten door vakantie?

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 10:23

geen idee, maar ik heb dat ding nu al een week of 3 en meteen de dag erna constant gemailed, ik neem aan dat ze dan toch niet zoalng weg zijn? en anders was een berichtje op de site ook wel handig geweest.

bovendien staat er op de site: doordat wij zoveel mails krijgen kunnen we niet alles beantwoorden ofzoiets. Maar ik vind het niet normaal dat je op gen enkele manier contact op kunt nemen bij een klcht

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 10:28

Adverteren ze hier op bokt? Als dat zo is zou ik in ieder geval de mods al een topic laten openen op FZ.
Ze van bokt af laten knikkeren bezorgt je geen nieuwe vork maar misschien zijn er dan anderen die er niet intrappen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 10:29

ja, begrijp dat het vervelend is, maar ik weet niet hoeveel mensen er werken en of er iets aan hand is, vakantie, ziekte??
hoop voor je dat je snel bericht krijgt

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 10:29

ik weet eigenlijk niet of ze hier op bokt adverteren. Ze lijken me wel redelijk betrouwbaar, ik vind het alleen klantonvriendelijk hoe ze hier mee omgaan....want nu zit ik al 3 weken met iets dat niet werkt, terwijl ik in die tijd al hel mn weidejakobsvrij had kunnen maken....

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 10:30

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 10:32

3 weken lang iemand negeren die al 10 mails gestuurd heeft komt imo niet betrouwbaar over. Een kort mailtje naar jou waarin ze uitleggen dat ze op vakantie zijn (het heet auto-reply en zit op elk goed mailprogramma!) kost niks.
Trouwens, welke mensen met een eigen zaak gaan 3 weken op vakantie zonder hun mail één keer te checken?

Persoonlijk geloof ik dus niet dat ze jouw mails nog niet gehad hebben. Dat ze alleen een postbus hebben en geen echt adres belooft ook niet veel goeds. Dus nee, ik denk dat ze hun 'sympathy time' al opgebruikt hebben...

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 10:36

MysticTinker schreef:
Goh, wat vervelend, er staat toch echt bij 'levenslange garantie'

Op deze pagina: http://www.paardnatuurlijk.nl/index_js. ... t/mail.htm
staat: "Vragen die via Mijn bestelling bij ons binnenkomen worden door ons als eerste afgehandeld."
Heb je dat al geprobeerd?

inderdaad, daarom ben ik ook n beetje pissig, aangezien dat ding niet na 2 uur kapot moet zijn, misschien fabrieksfoutje ofzo

heb via mijn bestellking inderdaad ook geprobeerd, maar daarvoor moet je je bestelcode hebben, en die heb ik allang weggegooid, meten toen ik het pakket kreeg zijn doos en alles weggeaan

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 10:37

Klara16 schreef:
3 weken lang iemand negeren die al 10 mails gestuurd heeft komt imo niet betrouwbaar over. Een kort mailtje naar jou waarin ze uitleggen dat ze op vakantie zijn (het heet auto-reply en zit op elk goed mailprogramma!) kost niks.
Trouwens, welke mensen met een eigen zaak gaan 3 weken op vakantie zonder hun mail één keer te checken?

Persoonlijk geloof ik dus niet dat ze jouw mails nog niet gehad hebben. Dat ze alleen een postbus hebben en geen echt adres belooft ook niet veel goeds. Dus nee, ik denk dat ze hun 'sympathy time' al opgebruikt hebben...

precies, ik ga er dus ook van uit dat als je op vakantie gaat dat je zulke maatregelen neemt voor eventuele klanten en vragen etc, of als je dat niet wilt, dan iig op de site vermelden...

Lien2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 17:25

Volgens KvK is het adres Borgerzijtak 13 7874TB Osdoornerveen. Als je even verder kijkt op internet kom je uit bij het telefoonnummer 0591-382784 op naam van FHM Veldman.

Volgens mij had je dit zelf ook heel makkelijk kunnen vinden.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 17:42

als ik niet en ontzettende computernerd was geweest wel misschien Knipoog maar ik snap niet zo heel veel van het opzoeken van dingen. bedankt voor de moeite iig, ik ga morgen eens even bellen

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 17:46

Dit soort topics zijn niet de bedoeling.
Ook iemand die niet met computers overweg kan kan gewoon de inlichtingen bellen.
Slotje lijkt mij duidelijk.