Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

KiWiKo schreef:echt he......... ik doe strategisch iets verkeerd in mijn leven......
Ik moet gewoon voor al mijn kennis een hoolikibooo woordje plakken en dan verdien ik eindelijk eens goud geld![]()
![]()
en voor dit zetje in je rug vraag ik wel de helft van de winst
ikenindi schreef:KiWiKo schreef:echt he......... ik doe strategisch iets verkeerd in mijn leven......
Ik moet gewoon voor al mijn kennis een hoolikibooo woordje plakken en dan verdien ik eindelijk eens goud geld![]()
![]()
oke, dan kan t aan mij liggen he, maar waarom doe je dat dan niet?en voor dit zetje in je rug vraag ik wel de helft van de winst
jcristina schreef:Nadeel is dat het stuk wei waar ze op lopen heel erg kaal wordt waardoor er steeds meer onkruiden zoals boterbloemen in de wei komen, plus het feit dat ze ook wel wat zand binnenkrijgen want ze blijven natuurlijk de hele dag een beetje doorpluizen.
joozz schreef:Paardenmest zou ik niet aanraden als bemesting. Het moment van bemesting en de soort mest die je gebruikt zijn echter wel belangrijk.
....
Want met boerenverstand krijg je ook een goede wei hoor! Daar is weinig holistisch aan!
maar let op; door die teksten kom je wel een beetje over als een domme geit....