Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, dicht bij huis en goedkoper. Nadeel vind ik weer dat het met zo'n enorme wintervacht ook lastig wordt om te rijden. Hoe krijg ik hem ooit weer droog??P_liefhebber schreef:Ik weet het, maar ik blijf twijfelen.
Hij is overigens 4 jaar en ik train hem nu gemiddeld 3 keer per week dressuurmatig. Voordelen van 24/7 in de wei, naast veel weidegang, dicht bij huis en goedkoper. Nadeel vind ik weer dat het met zo'n enorme wintervacht ook lastig wordt om te rijden. Hoe krijg ik hem ooit weer droog??
Wie van jullie heeft ervaring met pensionstalling met dagelijks een paar uur weidegang??
.Ja,ik stel het zwart wit,geen gekroel met soortgenoten,geen beweging,geen externe prikkels oftewel wat blijft er over van het wezen paard,kuddedier met bewegingsdrang?
CheyxBlond schreef:24/7 buiten!!! Kun je zelf niet een schuilstalletje in elkaar knutsellen? xD en anders miss een deken op?
P_liefhebber schreef:Ik weet het, maar ik blijf twijfelen.
Hij is overigens 4 jaar en ik train hem nu gemiddeld 3 keer per week dressuurmatig. Voordelen van 24/7 in de wei, naast veel weidegang, dicht bij huis en goedkoper. Nadeel vind ik weer dat het met zo'n enorme wintervacht ook lastig wordt om te rijden. Hoe krijg ik hem ooit weer droog??
Wie van jullie heeft ervaring met pensionstalling met dagelijks een paar uur weidegang??
MariekeB schreef:Dus in totaal 5 uur buiten,en 19 uur op stal.Mijn Haf komt sochtends drie uur in de wei en smiddags nog eens twee uur in de paddock.