Hallo allemaal.
Afgelopen december is bij ons de schuur van de boerderij afgebrand en daarmee de stallen van de paarden ook. Nu eindelijk wordt binnenkort het terrein vrijgegeven ivm asbestvervuiling. Dat betekent dat mijn paarden binnenkort weer naar huis kunnen!! Nu staan ze nog in een containerstal, maar heb wel ontdekt dat dat ook niet echt je van het is. Bij nat weer zijn de stallen net zo nat van binnen als buiten, veel last van condens, inregenen en het wordt spekglad. Kortom er is nog wel een kleine investering nodig om deze stallen winterklaar te maken.
Nu ben ik dus aan het overwegen om andere stallen te gaan laten plaatsen. Het probleem is alleen dat de verzekering niks uitkeert en dat er nogal wat andere kosten ook zijn, dus ik wil niet al te dure stallen. Dat dit betekent dat ze dan ook niet het eeuwige leven hebben is niet zo erg, dan zie ik op termijn wel wat ik dan ga doen en waar ik dan woon etc.
Heeft iemand misschien tips over waar ik niet al te duur een offerte kan aanvragen voor 3 buitentallen met overkapping? Heb wel wat adresjes gevonden op internet, maar die bedrijven schieten niet echt op met antwoorden en wil nu toch wel snel iets gaan regelen ofwel met iets nieuws of anders met die container.
Alvast bedankt voor jullie reactie!!