Paard verhuizen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Casje

Paard verhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 20:11

Hallo,

over een paar maanden ga ik mijn paard verhuizen. Zijn vriendje verhuist ook mee.
Ze gaan naar een vol pension met dagelijks weidegang. Stalling etc zijn beter Ja.

Voer blijft hetzelfde, uren weidegang hetzelfde of meer. We rijden er naar toe. Is 5 km verder.
Al met al zal die stal beter zijn maar hebben jullie nog tips om het voor mijn paard zo aangenaam mogelijk te maken Knipoog ?

Alvast bedankt,

Casje

Anoniem

Re: Paard verhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 20:25

Gewoon doen zoals je normaal ook doet. Paard heeft vriendje mee, dat scheelt een hoop en verder geen trailerritten of iets. Ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen.

Maartxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:42

Kan niks bedenken, lijkt erop dat ze het alleen maar beter krijgen, en net als wat Mindim zegt, ze zijn samen, dus dat komt wel goed denk ik zo!
Succes iig met verhuizen!!

S_haron

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 22:09

Heb onlangs een soort gelijke verhuizing gehad, zat ook ernstig te stressen van te voren maar als je zelf rustig blijft vind het paard het vaak ook prettiger! Hij was binnen 2 dagen als helemaal gewent en op zijn gemak, maak je vooral zelf niet te druk dan verloopt alles denk ik allemaal gewoon volgens plan! Succes

Hanneke84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 20:07

Ik zou de eerste paar dagen ook niet te veel met hem doen.
Geef hem lekker even de tijd om te wennen.
Misschien ook fijn als zijn stal naast die van zijn vriendje is en ze ook samen tegerlijktijd naar buiten mogen?