mijn verzorgpaard van 17 heeft mok op haar witte rechter achterbeen... Ik Verzorg haar vanaf April en heb al mok creme enzo geprobeerd, maar dat helpt niet... En voor zover ik weet is het voordat ik kwam ook niet behandeld.
Sinds 2 dagen loopt ze ook een beetje kreupel, niet erg maar je kan niet op de rijden, en omdat de wei zo nat en blubberig is staat ze op stal.... weer een probleem.. want dat kan ze dus niet als ze alleen is. Ze heeft nu al allemaal kleine wondjes overal zitten omdat ze zo wild doet en het enige waar ze oog voor heeft is de wei de bak BUITEN! Maar dat kan niet.
Ik heb al aan haar baasje gevraagt of er misschien een ander paard bij mag staan op stal, omdat er lopen daar nog iets van 7 paarden rond, maar dat kon niet.
Laatst ben ik met dr naar buiten geweest met een paar vriendinnen maar ze zakt de heletijd door dr rechtervoor been heen.. een soms ook in de bak...
Ik weet echt neit meer wat ik moet doen.. met die mok, met dat ze een beetje kreupel loopt, met dr stal en ook met dr voor been waar ze bijna altijd door heen zakt ( ook als ik gewoon in de berm stap als ik dr uit de wei haal)
Nu mijn vraag... Hebben jullie een oplossing??
ps: ik weet niet of dit goed staat maar ik wist niet waar ikhet anders moest plaatsen.