Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zaagsel bevalt ons al heel lang erg goed, maar met de huidige prijzen wil ik toch iets verder kijken. Omdat wij altijd meerdere paarden op stal hebben, en dus in grote hoeveelheden af kunnen nemen, hoop ik een leuk bedrag te kunnen besparen.capraibex70 schreef:Stro komt bij ons al jaren de stal niet meer in. Tenzij de leverancier gelijk een gratis mestvaalt verdubbeling meelevertZaagsel bevalt ons al heel lang erg goed, maar met de huidige prijzen wil ik toch iets verder kijken. Omdat wij altijd meerdere paarden op stal hebben, en dus in grote hoeveelheden af kunnen nemen, hoop ik een leuk bedrag te kunnen besparen.
Als ik de prijzen zo zie, scheelt het dus nagenoeg niets met zaagsel. Ook zijn de balen zo'n 5 kilo lichter dan zaagsel. Het voordeel zou dus moeten zitten in de grotere vochtopname, de snelle compostering.
Kan iemand mij vertellen of hij/zij deze verschillen tussen zaagsel en vlas/koolzaad daadwerkelijk heeft meegemaakt?