Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zammie schreef:Stal was ook natter met dit stro en de paarden eten het ook eerder op als de andere twee soorten. ...
maar we hebben én tarwe én gerst (dus geen idee of we dus ook gerststro hebben) maar ik zal 't eens aan m'n vader navragen
Maartje1990 schreef:Hmm.. het kan best dat wij ook wel gerstestro hebben aangezien het van ons eigen land komtmaar we hebben én tarwe én gerst (dus geen idee of we dus ook gerststro hebben) maar ik zal 't eens aan m'n vader navragen
moos24 schreef:Op tarwe stro is hij mooi schoon, en hij eet er niet heel veel van. M,n overbuurman zijn zwager heeft 9000m2 gerst er dit jaar op staan. vorig jaar was het tarwe, maar ik hoef alleen even de boer te vragen even verderop of hij het kan gaan persen straks. Dat zijn de enige kosten die ik eraan heb. De boer heeft 4ha voor 150 euro gedaan. Dus het word aardig goedkoop voor mij, vandaar dat ik dit topic opende omdat ik echt geen ervaringen heb met gerste stro.
Ik kan het natuurlijk gewoon proberen.
fuego3 schreef:moos24 schreef:Op tarwe stro is hij mooi schoon, en hij eet er niet heel veel van. M,n overbuurman zijn zwager heeft 9000m2 gerst er dit jaar op staan. vorig jaar was het tarwe, maar ik hoef alleen even de boer te vragen even verderop of hij het kan gaan persen straks. Dat zijn de enige kosten die ik eraan heb. De boer heeft 4ha voor 150 euro gedaan. Dus het word aardig goedkoop voor mij, vandaar dat ik dit topic opende omdat ik echt geen ervaringen heb met gerste stro.
Ik kan het natuurlijk gewoon proberen.
zat ik ook te denken,, is mooi stro voor paarden die moeilijk tegen stof kunnen , omdat het dus zo schoon is......