Wat betalen voor stalling ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Wat betalen voor stalling ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 23:31

Ik ben op het moment op zoek naar andere stalling voor mijn 2 paarden, dit wegens niet klikken op de huidige stal

Mijn paarden staan 24 uur per dag op de weide, en ik zoek eigenlijk dus iets waar ik een weide huur, maar dan wel waar je ook een bak hebt en een soort van poetsplek

Wat is nou een normale prijs voor een weide huren voor 2 paarden, die dan wel groot genoeg is dat je hem in 2en kunt delen (i.v.m swinters modder, en 's zomers gras).. En een poetsplek met bak erbij? De prijzen zijn zo verschillend, pff...

Wat zouden jullie betalen inclusief hooi, en wat exclusief hooi en brok ?

Wie o wie

manonaaaahh

Re: Wat betalen voor stalling ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 23:48

Ik denk dat je in de omgeving waar ik zit (Amsterdam) al gauw 150 euro per paard gaat betalen! Het hangt er natuurlijk ook vanaf of ze dan nog met meerdere paarden staan of dat je het stuk helemaal voor je zelf hebt. En gaat iemand de paarden voeren of moet je dat zelf doen?

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 11:14

Mijn oude pensionstal vraagt voor weidegang in groep tussen de 50 en 60 euro per maand. Dan is de weide niet van jezelf, maar betaal je dus voor het plekje in de kudde. Inclusief bijvoeren en alle voorzieningen van de stal.

Goedkoper vind je het hier eigenlijk niet. Of het moet alleen om zomerweidegang gaan, zonder voorzieningen, of via kennissen/vrienden. Of om een shetlander gaan Knipoog

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 15:29

ik betaal 250 euro in de maand, daarvoor heb ik een 20x60 binnenbaan, en een 20x60 buitenbaan, hele jaar door padocks waar ze in en uit gehaald worden, biks, hooi, stro, word uitgemest, stapmolen waar in in gezet kan worden.......owja en een longeerkraal

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 15:35

Bij mijn verzorgpaard op stal betalen we nu €170 maar dit is incl kast en leegstand van de stal. Ook ligt hierbij een bak. Het is wel excl voer en voeren.

(omg Rdam)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 15:48

Je kan het eens aan Johanna29 hier vragen. Zij heeft een pensionstal en volgens mij heeft zij ook paarden die alleen op het land staan. Er zijn wel gewoon stallen bij. Die heeft een buitenbak, longeercircel en een spuitplaats. Zij kan je wel een indicatie geven van wat dat hier in de buurt mag kosten denk ik. (ze zit net buiten Holten Knipoog )
Ennnnnn misschien heeft ze ook nog wel een plekje voor je paarden, maar dat weet ik verder niet hoor. Is een keigezellig stalletje met regelmatig leuke activiteiten en je kunt ook bij 'r lessen.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 15:56

tja, ik denk dat je blij mag zijn als je weer zoiets kunt vinden...
Bij veel stallen en boeren kun je in de winter op de wei wel vergeten. (in deze regio iig)
De prijs zal ook zeker aan het aanbod liggen, dat is erg verschillend per regio.

Tabino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 08:41

Ik denk dat je voor zo'n pensionstalling ongeveer 80 a 120 euro per maand kwijt bent.