Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Succes iig! 
. Als het nu al zo begint dan ben ik een heel klein beetje bang voor hoe het op de langere termijn gaat worden, maar dat natuurlijk meevallen als je de andere mensen leert kennen.
.

.
Door mijn ongenoegen bekend te maken, bleken verbazingwekkend veel andere pensionklanten het wel met mij eens te zijn. Waarom ze er dan nog voor héél dik pensiongeld blijven staan? Geen idee, echt niet. De stalhouder vond het geen aanleiding om verandering aan te brengen. Ik heb uiteindelijk besloten mijn paard een paar maanden vrijaf te geven. Hij staat ver weg van huis op de wei, te genieten van de rust die hij twee maanden lang geen moment heeft gehad. _Sammie_ schreef:Verder zou ik er even bij verteleln dat je nu eenmaal een paard heeft wat luchtzuigt. Vertel er ook bij, dat je paard een zoon is van de hengst OOseven die ook niet in zijn eentje op stal staat, en dat ze heus niet met zo'n hengst gaan fokken als luchtzuigen 'besmettelijk' is.

)