Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

..ok, nou heb er bij mijn paardje nooit last van gehad..maar lijkt me knap vervelend**
Heel smerig, maar wel een klusje dat niet vergeten moet worden... Bodan schreef:ik volg dit even, want als hij hem heeft hangen en ik kom er aan met een spons, dan trekt hij hem gelijk weer in...
Ans schreef:Ik heb persoonlijk nog nooit gehoord van een ontstoken koker door viezigheid eigenlijk..
In het wild hebben de paardjes ook niemand om de koker schoon te maken
Ben wel benieuwd of meer mensen op bokt het schoonmaken eigenlijk
**edit.. was nog een reactie voor mij..ok, nou heb er bij mijn paardje nooit last van gehad..maar lijkt me knap vervelend**
Anna14 schreef:Ans schreef:Ik heb persoonlijk nog nooit gehoord van een ontstoken koker door viezigheid eigenlijk..
**edit.. was nog een reactie voor mij..ok, nou heb er bij mijn paardje nooit last van gehad..maar lijkt me knap vervelend**
Ik het wilt dekken de hengsten merries, dus dan wordt-ie ook schoon xP
Anna14 schreef:Ans schreef:Ik heb persoonlijk nog nooit gehoord van een ontstoken koker door viezigheid eigenlijk..
Ik het wild dekken de hengsten merries, dus dan wordt-ie ook schoon xP
IndianLady schreef:Als hij hem laat hangen dan spuit ik er inderdaad babyolie op. Als ik met water bezig ben hang ik de sklang erin, met mn hand haal ik de viezigheid voor zover hij het toelaat. Mn shet laat alles toe dus bij hem doe ik hetzelfde. Mn fjord sloeg ook altijd gelijk, maar inmiddels niet meer. als ik te lang bezig blijft gaat hij wel weer dreigen en dan stop ik ermee.
Enne ruinen in het wild?
(yep domme actie van mij
) haha