Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LieZ_Horses schreef:Kun je er niet met de eigenarese van de manege over praten?
En let op dat je niet teveel voert, anders kan hij koliek krijgen. LauraXWhite schreef:ik kan idd wel gewoon paardensnoepjes en brood, appels en dat soort dingen voeren, dat is tog niet erg?
LauraXWhite schreef:Weet iemand anders gewoon lekkere snoepjes ofzo die je hem kunt voeren (dus niet te veel, want het idd niet mijn eigen pony...)
Maanling schreef:Je kunt een pony niet bijvoeren met snoepjes. Zet dat nou alsjeblieft uit je hoofd.
Hoeveel paarden mogen absoluut geen brood hebben? Begin daar ook niet aan.
Hier en daar een appeltje kan geen kwaad, maar daar krijg je hem niet dikker mee.
Praat met de eigenaar.

Maanling schreef:@ miss montana: Dadelijk is het brood té oud en zit er schimmel op. Dat is lekker. Of het is zo'n pony die van het minste beetje brood aan de koliek gaat (zo ken ik in ieder geval wél een paard).
En de beginpost gaat over een pony die te dun is en die ze dikker wilt maken. Dat lukt niet met snoepjes.
Het enigste wat TS imo kan doen is verwennen. Mag hopen dat mensen het toch wel zien als er schimmel op het brood zit? Of zijn er mensen die het dan nog geven?
Miss_Montana schreef:Maanling schreef:@ miss montana: Dadelijk is het brood té oud en zit er schimmel op. Dat is lekker. Of het is zo'n pony die van het minste beetje brood aan de koliek gaat (zo ken ik in ieder geval wél een paard).
En de beginpost gaat over een pony die te dun is en die ze dikker wilt maken. Dat lukt niet met snoepjes.
Nee, daarom heb ik het ook op verwennen gegooid. Dik krijg je ze alleen met bijvoeren en dat kan alleen de eigenaar doenHet enigste wat TS imo kan doen is verwennen. Mag hopen dat mensen het toch wel zien als er schimmel op het brood zit? Of zijn er mensen die het dan nog geven?
)