Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

plaats voor opslag wordt gemaakt als het zover komt.
buurman is boer en die wil het over het land uitrijden.

runningkawa schreef:Heb je plaats voor hooi en stro opslag voor het hele jaar?
Dan kun je hooi en stro van het land afkopen en zelf laden.
Dan ben je een stuk goedkoper uit.
Prijzen in het westen durf ik verder niet echt te geven.
Maar het is idd geen vetpot
Je moet je uren iig niet tellen
LiSSy schreef:daar heb ik inderdaad ook aan zitten denken. is misschien wel een beter plan aangezien sommige mensen echt denken dat een recreatiepaard 4 kilo per dag nodig heeft![]()
![]()
dat pensionklanten hun eigen brokken kopen en in een ton doen. als er dan op de stal geschreven wordt hoeveel elk paard moet krijgen komt dat ook wel allemaal goed.
Dan hoef je daar ook nooit discussie over te voeren, en kan iedereen het aanpassen naar wens. Het ene paard reageert ook goed op het ene merk brok, en wordt totaal onhandelbaar van het andere. Zo is iedereen tevreden, en het scheelt jou een hoop kosten! 
LiSSy schreef:hier in het westen (omgeving amsterdam) zijn de prijzen nou eenmaal zo hoog.
en ik vraag niet om commentaar daarover. ik vraag wat een paard aan huis per maand ongeveer kost en wat je voor stalling kan vragen

runningkawa schreef:Ik zou 10 paarden echt niet in 2 uur gedaan krijgen russel...vraag me eerlijk gezegt dan ook af hoe die stallen er daar uitzien