Staldeur voor container

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Globetje

Staldeur voor container

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 16:17

Voor een zoektocht voor derden ben ik op zoek naar staldeuren die je kan plaatsen in een (zee)container.

Ik was benieuwd hoe mensen dat hier hebben opgelost. Op MP kan ik er niet zo heel veel vinden op Speurders wat meer. Maar ik ben op zoek naar wat meer mogelijkheden. Ik heb de zoekfunctie gebruikt Lachen maar veel info kon ik helaas niet vinden...

SuperSonny

Re: Staldeur voor container

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 16:21

misschien een stalbouwer zoeken op internet die ook kant en klare containers als stal verkoopt. Dan zie je vast wel hoe hun dat opgelost hebben en anders ze even opbellen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 22:32

gewoon een staldeur,
gat formaatje deur uitslijpen, deurkozijn/stijl erin zetten, deur erin hangen

andere opties zijn , deur uitslijpen, afwerken met u profielen hou etc, sloten en scharnieren erop en verder, zie boven

Marcella_21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 21:39

Bij een bouwmarkt hardhouten platen halen, Dikke!! en deurkozijn erin zetten, Is niet zo moeilijk en bij de meeste bouwmarkten weten ze precies wat je nodig heb;)
Gewoon ff vragen, die platen zijn trouwens wel duur maar dan heb je er wel langer plezier van:D
succes!!

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:39

mijn pony staat ook in een container en de deur ziet er zo uit.
is makkelijk zelf te maken.

Afbeelding

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:38

wij hebben thuis een zeecontainer en hebben die deuren speciaal laten maken bij een bedrijf.

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 12:40

Marcella_21 schreef:
Bij een bouwmarkt hardhouten platen halen, Dikke!! en deurkozijn erin zetten, Is niet zo moeilijk en bij de meeste bouwmarkten weten ze precies wat je nodig heb;)
Gewoon ff vragen, die platen zijn trouwens wel duur maar dan heb je er wel langer plezier van:D
succes!!

Mijn vader heeft ook eens een zeecontainer omgebouwd tot stallen voor iemand en die heeft dat ook met hardhouten dikke platen gedaan. Kozijn is erin gelast. Deuren afgemeten en dan tweedelig gemaakt en het reslutaat is als op de foto in de post hiervoor.

Globetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 13:19

Bedankt voor de reacties ik zal de optie's doorgeven. Lachen

@Tessii1991 Heb je misschien de naam of website oid voor mij van het bedrijf?

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:05

Ehh, zal het eens navragen, was gewoon een berdijf hier in het dorp

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 15:11

Michel Verheijen.
Bouw en montagebedrijf.
De bouwkamp 15
6576 JX Ooij

voorderest geen website dat ik weet.

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:18

Wij hebben een omgebouwde zeecontainer als paardestalling en dat bevalt best goed!
Bij een bedrijf in Kollumerzwaag Friesland kun je je container naar je eigen wensen laten ombouwen.
Wij hebben een container van 12m laten verkorten naar 10 meter, en daarin 3 stallen laten maken, eentje een meter groter dan de andere twee, omdat deze voor een groot paard is. Verder compleet met 2 delige staldeuren, waterbakjes en verlichting. zo'n container is behoorlijk sterk en ook ooit met een eventuele verhuizing weer mee te nemen! Het plaatsen hiervan was wel een heel karwei moet ik zeggen en ik heb ook een beetje sp Pling ijt er niet meteen een luifel bij te hebben genomen.
Ik denk dat bovengenoemde firma ook wel losse onderdelen cq. deuren hiervoor kan leveren.