staart onder de stront omgeven met klei, hoe krijg ik die sc

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

criollolover

staart onder de stront omgeven met klei, hoe krijg ik die sc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-08 17:45

wie heeft er tips voor mij. ik heb een 2 jarige gekocht en de staart zit onder de stront met klei. ben al met warm water en shampoo bezig geweest maar het is zo keihard. ben ook al aan het peuteren geweest,maar ik het zit zo vast! wie weet er een middel dat ik er in kan doen dat het dan wat zacht wordt? anti klit heb ik er ook al in gedaan maar dat helpt ook niet. wie weet wat?? tips aub!

Ehona

Re: staart onder de stront omgeven met klei, hoe krijg ik die sc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 17:47

Weken, gewoon echt lang weken. Dus niet warm water er op spuiten, maar een emmer vullen met warm water en shampoo en de staart daar inhouden. Misschien dat je daarvoor een soort plastic zak ofzo aan haar staart kan hangen (weet niet of dat bestaat hoor) met water er in?
En als je dan even hebt geweekt, zachtjes lospeuteren, en weer weken. Zodat het dan echt weer zacht wordt.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 19:37

Emmer met warm water, daar een half zakje soda in oplossen, en inderdaad weken, 5 tot 10 minuten lang. Goed erin stoppen, beetje blijven wrijven en kneden terwijl ie onder water zit. Daarna kun je hem een beetje uitspoelen en eventueel nog een keertje met soda, en dan nog een keertje met shampoo (de shampoo van cowboy magic is érg fijn) en goed uitspoelen.
Daarna met een handdoek wat droog wrijven, en dan doe je er een kloddertje cowboy magic detangler in (geen normale anti-klit, want daar zitten siliconen in en dat maakt het haar broos, en werkt sowieso niet zo goed), goed er doorheen wrijven, en dan met een borstel uitkammen, en daarna nog eens met een fijne kam, pluk voor pluk, de laatste restjes eruit kammen.
100% schoon, gegarandeerd Ja

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 19:38

Ik krijg eenbeetje een idee dat MysticTinker de cowboy magic producten echt super aanprijst elke keer. Clown

niks mee maar zit je toevallig bij het bedrijf ofzo Haha!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 19:41

Emmertje met warm water en Biotex vullen en laten weken. Daarna goed wassen met shampoo.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 19:44

Haha, ik ben er echt helemaal weg van inderdaad!
Nee, geen connecties met t CM bedrijf Clown Maar sinds ik die spullen heb ontdekt hoef ik echt niets anders meer Afgod hihi
Ik kan t echt niet laten om andere mensen ook even verslaafd eraan te maken Tong uitsteken

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 10:01

Nou moet zeggen heb het dus geprobeerd.
Maar het viel mij wat tegen Bloos

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 12:46

MysticTinker schreef:
Haha, ik ben er echt helemaal weg van inderdaad!
Nee, geen connecties met t CM bedrijf Clown Maar sinds ik die spullen heb ontdekt hoef ik echt niets anders meer Afgod hihi
Ik kan t echt niet laten om andere mensen ook even verslaafd eraan te maken Tong uitsteken

Haha, aan mij vragen ze ook wel eens of ik aandelen heb bij CM. Ik vind het ook superspul!

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 14:49

Ukkiee schreef:
Weken, gewoon echt lang weken. Dus niet warm water er op spuiten, maar een emmer vullen met warm water en shampoo en de staart daar inhouden. Misschien dat je daarvoor een soort plastic zak ofzo aan haar staart kan hangen (weet niet of dat bestaat hoor) met water er in?
En als je dan even hebt geweekt, zachtjes lospeuteren, en weer weken. Zodat het dan echt weer zacht wordt.

dit was de oplossing dus!! thanks! heb er bijna een week over gedaan maar het is gelukt! dus op deze topic kan een slotje!