Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
excaliber ofzo heet het, als je namelijk smeer aan de binnenzijde van de benen bemerkt, is het zaakje gewoon nog niet schoon
Citaat:Die van mij slaat je dood als je aan zijn piemel wil zitten:-(
elibeest schreef:moehaha, gewoon met een harde borstel van de benen borstelen. Die van mij slaat je dood als je aan zijn piemel wil zitten:-(
Arrabel schreef:Citaat:Die van mij slaat je dood als je aan zijn piemel wil zitten:-(
Daar heeft mijn vriend nou totaal geen last van...

Citaat:Ik haak even in. Want hoe krijg ik zijn penis nu toch uit die koker?!?!?! Opvoeding is leuk, maar die van mij is 11 en naar de looks of it is het nog nooit gedaan. Leuke merries, spontaan het mag allemaal niet baten, hij doet het niet!
dit is speciaal gemaakt om de piemelos van je paard te wassen,

Waratje schreef:Voor je die hand erin doet, eerst even een rubber handschoentje aan doen![]()
Je wilt niet weten hoe de zooi die eruit komt stinkt en die geur blijft goed aan je huid hangen

.
Waratje schreef:Oefenen zodat je er wel aan mag komen hoort bij de basis opvoeding van elk paard. Het is alleen jammer dat veel mensen niet de moeite willen nemen om die opvoeding te geven......