Hallo mensen, ik heb een vraag omdat ik er eigenlijk geen ervaring mee heb. Door omstandigheden moest ik mijn paard van de een op de andere dag bij mijn buren weghalen, Mijn vriend is nu een nieuwe stal voor mijn paard aan het bouwen op onze grond, zodat we haar weer bij huis kunnen houden maar dat duurt wel een week of drie, ik heb haar daarom gisteren naar een pensionstal gebracht. Ik zag gewoon geen andere oplossing. Eigenlijk is dit veel te duur voor mij (195 euro pm). . Gisteren heeft financieel gezien echter de ideale oplossing aangediend. Ik kan haar voor 30 euro per maand op het land zetten met 6 andere paarden tot onze sta af is. Dit is natuurlijk wel een behoorlijke overgang voor haar. Eerst kwam ze iedere dag in de hand, kreeg brokken hooi, etc. Nu zal ze 24/7 met andere paarden op de wei staan. Kan ze deze verandering wel van de een op de andere dag zomaar aan. Ze zal vanaf nu dus alleen nog maar gras krijgen, dus het hele voedingspatroon zal veranderen. Zal de kudde haar wel accepteren, of zou dit zonder problemen gaan? Kan ik haar morgen daarheen brengen of moet ik haar eerst op de een of andere manier voor bereiden, iemand ervaring mee?