Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

MysticTinker schreef:Ik zou sowieso niet meer met anti-klit sprayen. Anti-klit bevat siliconen, die maken het haar na een tijdje broos en daardoor breekt het sneller af. Ik zou je aanraden om cowboy magic detangler te gebruiken, daar zitten geen siliconen in, is zelfs voor menselijk gebruik goedgekeurd, en dat voedt het haar ook goed.
Maar het zou inderdaad ook met de dracht te maken kunnen hebben, en/of ander voer.
En het kan door de rui komen, zit het paard voor de rest al in de zomervacht, of heeft ze nog altijd wat wintervacht? Die van mij is nl nog steeds boven aan de staart aan t ruien, daar kan ik ook hele plukjes staart uittrekken..
. Ze is al helemaal door de winter haar heen dus daar kan het niet meer aan liggen. Ik ben er nog niet achter wat het kan zijn
roxtemp schreef:De manen van mijn haffie vallen ook uit. Het wordt steeds dunner. Ze is al helemaal door de winter haar heen dus daar kan het niet meer aan liggen. Ik ben er nog niet achter wat het kan zijn
roxtemp schreef:Gisteren heb ik DA gesproken en die wist het niet helemaal zeker maar hij dacht dat het een tekort aan biotine was. Ze heeft iig een vitamine stoot gekregen, hopelijk helpt het.

roxtemp schreef:Hopelijk helpt het, laat het mij even weten als het werkt, ik moet nl 10 augustus op keuring en dan hoop ik toch nog wel wat maan over te hebben