Ponystallen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dingetje

Ponystallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 09:24

Ik heb al gegoogled maar kon niets vinden.

Ik heb een vraagje. Binnenkort willen we beginnen met de verbouw van onze stallen.
Nu kan ik op internet alleen maar kant en klare boxen vinden voor "grote" paarden, maar wij willen liever wat lagere staldeuren omdat we kleine pony's (Welsh A) hebben en ze zo nog en beetje fatsoenlijk over het deurtje kunnen kijken. Waar kun je deze stallen kopen?

loes-freke

Re: Ponystallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 09:27

iemand hier in de buurt maakt ze op bestelling en op eigen maten., bij intresse pb me maar.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 09:31

bij ons op stal maken ze de stallen ook zelf. niet zo mooi als de echte stallen, maar wel handig voor als je wat lagere stallen wilt hebben (of extra grote die ik heb Tong uitsteken)

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 09:41

We hebben idd ook al aan doe het zelf gedacht. We willen graag goede en degelijke stallen en bij zelfbouw dachten we aan het metselen van muren met daarin een eiken deurtje maar toen kwamen we tot de conclusie dat kant en klare boxen misschien wel veel goedkoper zijn. Vandaar dus mijn vraag. Lachen
@loes-freke: Ik pb je even.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 11:31

Misschien kan je http://www.buitenhuisbv.nl/ bellen?
Zij maken gewoon de stallen die jij wilt.
Ik ben er 2 jr. terug geweest en heb gewoon vermeldt wat ik wou, samen met 1 v.d. verkopers daar een tekening gemaakt.

Alani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 13:54