Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En stukken afzetten om de grond wat rust te geven en die stukken toch sproeien...

mijn paarden staan op alle drie mijn weides tot hun knieën in het gras! En het blijft groeien.
speedy_cindy schreef:Maar het probleem is, het water kan niet bij ons vandaan komen. Dit is dus echt geen optie omdat wij in het dorp wonen en het land ligt aan de rand van het dorp.
Waar haal je nu nog hooi vandaan? We halen het altijd bij een boer maar die heeft op het moment ook niks meer.

ellepel schreef:kraanwater is niet zo duur hoor..kost je ongeveer 1,50 per 1000 liter![]()
ik zou wel proberen te gaan sproeien.
. Heb net nog 5 grote balen hooi van de boer laten brengen. speedy_cindy schreef:Maar het probleem is, het water kan niet bij ons vandaan komen. Dit is dus echt geen optie omdat wij in het dorp wonen en het land ligt aan de rand van het dorp.
Waar haal je nu nog hooi vandaan? We halen het altijd bij een boer maar die heeft op het moment ook niks meer.