Norton is een bruine KWPN ruin. Hij heeft sinds kort hele grote korsten op zijn neus, het lijkt net alsof zijn neus bijna uit elkaar barst! Zijn hele neus zit onder met die korsten. We hebben geprobeert zalf erop te smeren maar dat laat ie niet toe en dan gooit ie zijn hoofd omhoog en hij is super groot dus we kunnen er niet bij, dat doet ie elke keer. Lekkere hapjes helpen ook niet! Ik weet nu niet wat ik er aan kan doen. Ik ben er ook achter gekomen dat ie korstjes in zijn kootholte heeft, het is geen mok maar precies het zelfde als op zijn neus. Het valt me op dat hij het alleen op witte stukjes heeft, zijn neus is wit/roze en bij zijn been heeft ie een sokje, zal het soms door de zon komen? Zo warm is het nu toch nog niet? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want het is mijn verzorgpaard dus ik kan niet zomaar een dierenarts erbij halen ofzo! Alvast bedankt xxx
P.S. Ik weet niet zeker of dit topic hier hoort of bij een andere rubiek, maar ik ben hier net nieuw en ik wist niet precies waar het moest dus deed ik het maar hier.
Zo begon het, maar het is nu veel erger: