Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Paulaa_ schreef:Hmm bij mijn manege weet ik het niet precies.. Volgens mij wordt het gewoon weg gehaalt.. Miss kun je is een x met een groepje, wat uit mesten?

. Hier worden de weilanden ook niet uitgemest, er gaat 1 keer per jaar een sleep overheen en dan kan het weer groeien
. haf_jessie schreef:ik haal het om de dag eraf, best wel een werkje, maar dan heb je wel een schone wei. Ik vind het ranzig als ze in al die stront lopen
AaronYve schreef:Ligt er ook aan hoe groot de wei is, want bij zo;n grote wei ga ik de wei ook niet mesten dan wordt die gesleept.
De kleine wei doe ik wel uitmesten, voor het gras, de vliegen en het ziet er een stuk verzorgerder uit.
@ romanaaa, klopt maar dat is omdat het gras daar zuurder is door de poep
Romanaaaa schreef:AaronYve schreef:Ligt er ook aan hoe groot de wei is, want bij zo;n grote wei ga ik de wei ook niet mesten dan wordt die gesleept.
De kleine wei doe ik wel uitmesten, voor het gras, de vliegen en het ziet er een stuk verzorgerder uit.
@ romanaaa, klopt maar dat is omdat het gras daar zuurder is door de poep
een grote wei uitmesten is geen doen, naja het is wel te doen, maar dat is veels te veel..
In een klein weiland, *mijn ervaring*, poepten ze alleen op 1 plek. Dat was elke dag maar een kwartiertje werk!