Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Wel lastig hoor, ik vind het heerlijk dat hij nu de hele dag in de wei kan lopen, maar het moet toch niet ten koste gaan van het fijn dressuur kunnen rijden!

westerwind schreef:Hé dit komt me bekend voor!!
Ook mijn paard staat sinds 3 weken op een andere stal en voor het eerst in een kudde en de hele dag in de wei.
En ook hij is 's avonds niet heel erg 'wakker' als ik kom rijden. Ook met rijden is hij wat minder scherp (wel als ik hem wat achter zijn broek aan zit, maar dat was eerst niet nodig).
Ik wil het nog een paar weken aankijken (het zal wel even tijd nodig hebben voordat hij aan zijn nieuwe ritme gewend is).
Ik heb ook al zitten denken om zijn voer wat aan te passen, maar ook bij mijn paard is het nu zo dat hij niet al zijn brokken op eet....
Wel lastig hoor, ik vind het heerlijk dat hij nu de hele dag in de wei kan lopen, maar het moet toch niet ten koste gaan van het fijn dressuur kunnen rijden!

daar deed ze anders een moord voor... Maar tegenwoordig is het gras voor en gras na
.
[/quote]
. Als ik mijn paard iets korter in de wei zou laten lopen denk ik niet dat dit nou echt ten koste zal gaan van zijn welzijn... (ik weet dat er heel veel bokkers het hier niet mee eens zijn....
)
!