Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Je krijgt dan precies te horen welke wormen het paard heeft en welke wormkuur je daarvoor kan gebruiken. Het kost maar 15 euro. Ik houd niet zo van die giftige rotzooi. In een kudde heb je natuurlijk wel meer kans op wormen omdat ze in het gras mesten en dat gras met wormeitjes dan weer opeten..
.
Een wormkuur heeft pas nut als het paard al wormen heeft..
Maar wel vervelend voor die mensen arnjojo schreef:4x in het jaar. En dan 1 keer met een middel dat voor alles is voordat ze het land opgaan. en eventueel ook als ze van het land afkomen. Maar wij doen 1 keer middel met alles en 3 keer een lichtere wormenkuur. Beslist niet te veel ontwormen of te weinig.
Je kan beter voorkomen dan genezen. Dus die mest onderzoeken ben ik het absoluut niet mee eens. Genoeg rottigheid van gezien. Zodra je paard besmet is zie er dan maar is vanaf te komen. Je komt er dan vaak te laat achter.
Hun een beetje gelijk en wij een beetje gelijk
haha Achja ieder doet wat hij denkt dat goed is. Neonlight schreef:Op een pensionstal wordt het dus lastig, dan zou ik dus gewoon meegaan en 1 keer in de 12 weken ontwormen.