Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zo niet, gewoon been geven en kijken hoe ze reageerd. Loopt ze dan door, was er niets aan de hand. En als ze dan naar de andere kant van de bak dendert, was ze wel echt bang
Citaat:Zo niet, gewoon been geven en kijken hoe ze reageerd. Loopt ze dan door, was er niets aan de hand. En als ze dan naar de andere kant van de bak dendert, was ze wel echt bang
runningkawa schreef:Citaat:Zo niet, gewoon been geven en kijken hoe ze reageerd. Loopt ze dan door, was er niets aan de hand. En als ze dan naar de andere kant van de bak dendert, was ze wel echt bang
Ik ken er genoen die doen alsof iets engs is en bij been vrolijk er van tussen willen pieuwen, dus dat zegt ook niet zo veel
Ze kijkt er een beetje naar en probeert er zo ver mogelijk langs te lopen, en als ze het echt eng vind wil ze er in draf langs. Als ze ergens van schrikt dan zie je dat echt, dan verstijft ze als ware even.
)
. ze is nl eigelijk nooit echt bang
het is bijna allemaal fake. nou is het een welsh K en dus vrij pittig. het is bij haar ook een manier om haar energie eruit te gooie. toch merk ik dat als we aan het werk zijn, ze schrikken en "bang" zijn als excuus gebruikt om onder het werk uit te komen. de eerste (paar
) jaar ben ik erin gestonken waardoor ze het nu nog steeds als excuus gebruikt en dus nog vaak "nep schrikt".... maar goed, ff over het topic: ik denk dat er wel (veel) meer paarden en pony's zijn die gewoon goed kunnen acteren en schrikken/bang zijn gebruiken om onder het werk uit te komen }>
Afijn , we draven lekker vlot een heuveltje op , gaan een paar meter verder in stap , slaan een bocht om.
Kleine Sneak van me