Wie weet een plaats waar iemand komt om te chippen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Wie weet een plaats waar iemand komt om te chippen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-03 11:38

Mijn paard moet nog gechipt worden en de dierenarts zei dat ik even moest rondkijken waar meerdere paarden gechipt werden (bijvoorbeeld op manege`s of verenigingen)

word er bij jullie op de club of ergens anders nog gechipt
Want dat is goedkoper (met meer)

Anders bel ik het federatie centrum wel!!

Maar als het zo kan is het makkelijker!

Alavast bedankt!!


Groetjes Chantal

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 12:11

Ik denk dat er niet zoveel paarden meer tegelijk gechipt worden, omdat de meesten die het willen laten doen, het nu inmiddels wel gedaan hebben. Als je kijkt op www.groeppaard.nl vind je een aantal dierenartsen. Die met een sterretje zijn goedgekeurde paardenartsen en die mogen ook chippen. Als je weet ik veel waar heen moet om met een groep te laten chippen, ben je ook nogal wat reistijd en -geld kwijt, dus ik weet dan niet wat goedkoper is. Succes!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-03 12:17

Jet schreef:
Ik denk dat er niet zoveel paarden meer tegelijk gechipt worden, omdat de meesten die het willen laten doen, het nu inmiddels wel gedaan hebben. Als je kijkt op www.groeppaard.nl vind je een aantal dierenartsen. Die met een sterretje zijn goedgekeurde paardenartsen en die mogen ook chippen. Als je weet ik veel waar heen moet om met een groep te laten chippen, ben je ook nogal wat reistijd en -geld kwijt, dus ik weet dan niet wat goedkoper is. Succes!
]

ja maar als het ergens in de buurt is dan is het reisgeld nietzoveel..
en als hij bij je thuiskomt is jet een stuk duurder!
maar anders doe ik gewoon dat ja:)
Bedankt Haha!