Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

tita schreef:Komop vertrek naar de nieuwe stalling
3 uur is niet veel maar meer dan veel paarden hier in de randstad krijgen.
Ik kan zo tientallen stallen op noemen die helemaal geen weidegang hebben en die stallen staan vol.
r
garny95 schreef:tita schreef:Komop vertrek naar de nieuwe stalling
3 uur is niet veel maar meer dan veel paarden hier in de randstad krijgen.
Ik kan zo tientallen stallen op noemen die helemaal geen weidegang hebben en die stallen staan vol.
r
hier heeft het paard niets mee te maken, die staat nu de hele dag lekker buiten, die gaat er dus op achteruit en zal het een worst wezen hoe het in de randstad is op een stal
trustHim schreef:ik zou ook voor stal 2 gaan, want hoe jij je voelt beinvloed ook je paard. en zoals gezegd hij kan toch wel naar buiten
tita schreef:Tja maar 3x in de week niet kunnen rijden is in de winter ook weer geen optie en slechte bakken waardoor je benen sneller kunnen slijten of ongelukken krijgen is ook niet fijn.

garny95 schreef:tita schreef:Tja maar 3x in de week niet kunnen rijden is in de winter ook weer geen optie en slechte bakken waardoor je benen sneller kunnen slijten of ongelukken krijgen is ook niet fijn.
als ze nu op een commerciele stal staat, waar nog 50 andere paarden staan kunnen ze het niet maken om een slechte bodem te hebben, je kan ook alle 50 eens gaan praten met de verhuurder dan moet hij er wel wat aan doen als het zo enorm slecht is..
en er zijn ECHT wel meer opties dan 2 stallen, plus weidegang. Waarom alleen over deze 2 denken en niet gewoon verder kijken?