Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

friesiszwart schreef:mijn ervaring is dat door vreemde (?) honden overal gepoept wordt en poten opgetild. Ik zou er geen voorstander van zijn. Vaak worden de honden niet eerst uitgelaten.
, in het donker al vaker in de stront gestaan, dan die drukke honden die maar met de tong uit de bek rondrennen..., snel even pootje oplichten om tegen de voertonnen te plassen, laatst nog op mijn deken die op de grond lag
friesiszwart schreef:mijn ervaring is dat door vreemde (?) honden overal gepoept wordt en poten opgetild. Ik zou er geen voorstander van zijn. Vaak worden de honden niet eerst uitgelaten.
russel schreef:Ik snap sowieso niet waarom je je honden meeneemt naar een ander zijn erf en ze los te laten..Als je op visite gaat neem je toch ook je hond niet mee en gooit die los in de tuin van je visitie?? Waarom is dit anders??
Hij gaat overal mee naar toe, dus ook naar stal. Sterker nog, heb toen ik op zoek was naar nieuwe stalling expliciet mijn stal er op uit gezocht dat er honden mee mochten. Ik laat hem wel altijd uit voordat ik naar stal of waar dan ook naar toe ga, en hij speelt hartstikke leuk met het stalhondje, dus ik zie het probleem niet. Mocht er onverhoopt toch een ongelukje zijn, is het de normaalste zaak van de wereld om dat even op te ruimen. Als je paard ergens wat laat vallen schep je het toch ook weg.