Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?? 
malih schreef:ik heb nergens last van, gebruik het toch redelijk vaak, kan het niet door zijn deken komen die schuurt ofzo ?
?
Simba_ schreef:@ MysticTinker
Hoe kun je met 'n druppel een hele staart doorwerken?
Maar voor de manen heb je genoeg aan een druppel ter grootte van een euro op je hand
Zelfs bij mijn tinker met zijn manen van 80 cm lang kom ik al heel ver met zo'n dikke druppel. Het blijft ook heel erg lang zitten.
Het is echt t proberen waard! MysticTinker schreef:Simba_ schreef:@ MysticTinker
Hoe kun je met 'n druppel een hele staart doorwerken?
Voor de staart heb je meestal iets meer nodigMaar voor de manen heb je genoeg aan een druppel ter grootte van een euro op je hand
Zelfs bij mijn tinker met zijn manen van 80 cm lang kom ik al heel ver met zo'n dikke druppel. Het blijft ook heel erg lang zitten.
In het begin dacht ik ook dat die normale anti-klit goed werkte. De klitten gingen er tenslotte mooi uit, en hij had een dikke volle staart, ik kon er onderaan nog nét mijn hand omheen doen. Maar sinds ik cowboy magic gebruik is hij alleen maar dikker geworden, en nu, drie jaar later, krijg ik mijn hand er onderaan echt niet meer omheen, de staart is nog zeker 2x zo dik gewordenHet is echt t proberen waard!