Lijkt me heerlijk voor mijn pony, maar ik zit nog wel te twijfelen om haar nog 1 maandje 's avonds op stal te zetten. Ik heb namelijk geen zin dat ze hoefbevangen raakt, aangezien het gras de eerste maanden nogal rijk is... Dan laat ik haar liever aan het einde van de periode wat langer staan...
Verder heeft ze nu een 'maatje' waar ze het erg goed mee kan vinden, ze worden samen (tegelijkertijd) binnen en buiten gezet. Vorige week was haar maatje uit z'n box ontsnapt en ipv naar het eten te gaan stond ie bij mijn pony te sjansen
Hij gaat ook nog niet 24/7 buiten en ik weet niet wat mijn pony doet als zij wel moet blijven staan terwijl hij naar binnen gaat. Maar het is ook nog niet zeker of hij wel 24/7 naar buiten gaat, misschien alleen een korte periode (jul/aug ofzo) en ik wil toch wel graag dat ze iig (jun/jul/aug/sep) buiten loopt als het ff kan...
In principe zou ik haar het liefst buiten hebben 24/7, maar gezien bovenstaande wil ik graag wat advies wat jullie zouden doen?
Alvast bedankt
voel me ook wel erg gezegend hoor, sta echt op een super plek. Goed voor de paarden, gezellige/leuke/eerlijke mensen. Een lot uit de loterij