Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lynne8 schreef:Nou daar komt ie zoals het bij ons in amersfoort ongeveer is:
- Hoefsmid, bekappen 40 euro, rondom beslag 75 euro.
- Enting doen we met de hele stal, is per paard maar 19 euro.
- Wormenkuur, wij doen een speciaal mestonderzoek kost 5 euro per paard per maand. Dat onderzoek zegt of je paard wel of niet moet worden ontwormd.
- Ik zou je paard als het kan laten verzekeren, scheelt erg veel in de dierenarts kosten!
- Je stallingsgeld is echt super laag!!!! ik betaal 125 euro voor een kale stal, wel met 2 buitenbakken, binnen en buiten zetten en weidegang. Jou stallingsgeld is dus erg weinig!
- Ik vind dat paarden zoland mogelijk buiten moeten staan, in de winter natuurlijk wel met bijvoeding!
Ik heb alleen geen ervaring met die stal..
Groetjess..
Je komt dus op ongeveer 200 euro per maand uit..
lynne8 schreef:Nou daar komt ie zoals het bij ons in amersfoort ongeveer is:
- Hoefsmid, bekappen 40 euro, rondom beslag 75 euro.
- Enting doen we met de hele stal, is per paard maar 19 euro.
- Wormenkuur, wij doen een speciaal mestonderzoek kost 5 euro per paard per maand. Dat onderzoek zegt of je paard wel of niet moet worden ontwormd.
- Ik zou je paard als het kan laten verzekeren, scheelt erg veel in de dierenarts kosten!
- Je stallingsgeld is echt super laag!!!! ik betaal 125 euro voor een kale stal, wel met 2 buitenbakken, binnen en buiten zetten en weidegang. Jou stallingsgeld is dus erg weinig!
- Ik vind dat paarden zoland mogelijk buiten moeten staan, in de winter natuurlijk wel met bijvoeding!
Ik heb alleen geen ervaring met die stal..
Groetjess..
Je komt dus op ongeveer 200 euro per maand uit..