Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)jokeomar schreef:De pony van mijn dochter is inmiddels 25 jaar en kan niet meer bereden worden. NU staat ze op een pensionstal waar ze veel op stal staat en alleen elke dag een uurtje buiten kan. In de zomer kan ze wel op het land daar(overdag). Nu hebben we een plekje gevonden waar ze het hele jaar door dag en nacht buiten staat. In de winter heeft ze een grote schuilstal tot haar beschikking.
Nu heeft de huidige stal eigenaar mijn dochter een beetje aan het schrikken gemaakt door te zeggen dat ze dat vooral moet doen als ze haar pony graag dood wil hebben. Ons lijkt het juist geweldig voor de pony om lekker buiten te zijn. Wat vinden jullie hier van?
natje93 schreef:dan denk ik niet dat het goed gaat komen...
misschien kan je steeds een stukje afzetten.... ?
het speit me..
jokeomar schreef:De pony van mijn dochter is inmiddels 25 jaar en kan niet meer bereden worden. NU staat ze op een pensionstal waar ze veel op stal staat en alleen elke dag een uurtje buiten kan. In de zomer kan ze wel op het land daar(overdag). Nu hebben we een plekje gevonden waar ze het hele jaar door dag en nacht buiten staat. In de winter heeft ze een grote schuilstal tot haar beschikking.
Nu heeft de huidige stal eigenaar mijn dochter een beetje aan het schrikken gemaakt door te zeggen dat ze dat vooral moet doen als ze haar pony graag dood wil hebben. Ons lijkt het juist geweldig voor de pony om lekker buiten te zijn. Wat vinden jullie hier van?
Geniet ervan!
begint stram te lopen etc etc. ik denk dat bij mijn ouwetje het idd haar dood zou worden als ze altijd buiten zou moeten staan
friesiszwart schreef:Hoe meer beweging over de gehele dag hoe beter het is