Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Bijv 6 ofzo

Je begint niet bovenaan met strak vlechten, maar een beetje losjes stukje naar beneden.WiskyBokjes schreef:Minder strak vlechten, ik vlecht m dan niet strak op de hals maar meer schuin naar benedenJe begint niet bovenaan met strak vlechten, maar een beetje losjes stukje naar beneden.
Ik hoop dat je het snapt!
_Do_ schreef:Een vlecht voor in de wei hoeft ook niet perfect te blijven zitten héWiskyBokjes schreef:Minder strak vlechten, ik vlecht m dan niet strak op de hals maar meer schuin naar benedenJe begint niet bovenaan met strak vlechten, maar een beetje losjes stukje naar beneden.
Ik hoop dat je het snapt!
Ik snap m maar heb dit allemaal al geprobeerd. Alleen meerdere vlechten niet. Gewoon naar beneden werkt niet, schuin aflopend ook niet, die valt uit.
Ik kan idd nog proberen om niet tot aan de schoft te vlechten, maar deed het toch nooit helemaal.
Bedankt voor de tips.
Het blijft nooit helemaal heel WiskyBokjes schreef:Een vlecht voor in de wei hoeft ook niet perfect te blijven zitten héHet blijft nooit helemaal heel