buitenbak: kunststof hekjes en geopadvlokken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

snater

buitenbak: kunststof hekjes en geopadvlokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-08 14:14

Hoi,
Wij willen een 20 x 60 rijbak aanleggen. Omdat er alleen in wordt gereden en niet losgegooid/gelongeerd, lijkt zo'n laag kunststof hekje me wel interessant. Ik ken eigenlijk alleen Heritage Products in Sambeek die deze verkopen, maar wil graag kijken of het goedkoper kan. Wie weet waar ik nog meer kan informeren?

Verder nog een vraagje over de vezel die we door de toplaag willen mengen. Mijn oom heeft een loonbedrijf dus dat soort werk doen we allemaal 'zelf'. Door de toplaag willen we graag geopad/geopat/geotex/polyvlokken (iedereen noemt het anders) mengen. Soort van Agterbergbodem namaken dus. Wie weet waar we daar goedkoop voor terecht kunnen? Sommige leveranciers vragen namelijk 6000 euro voor vlokken in een 20 x 60 bak en dat is toch wel heel veel geld voor iets wat eigenlijk een afvalproduct is...

Wie kan ons meer vertellen?

Ninnette

Re: buitenbak: kunststof hekjes en geopadvlokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 10:32

Hallo ik heb een vraag als je een agterbergbodem hebt is het dan nodig om een sproeiinstallatie te hebben ?

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 11:31

Kijk eens hier:
www.buitenbak.nl
Ik geloof dat daar ook van die vlokken stonden Lachen

snater

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 12:09

Bedankt voor de link, maar dat is dat All Weather Tuft. Ik zoek echt de vlokken geotextiel, die witte viltachtige snippers die onder meer Agterberg gebruikt...

Niemand een idee, ook niet van de hekjes?