Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en wat de omheining betreft, dat hangt ook van je paard af, de paarden hier blijven netjes achter de draad, die inderdaad hier ook op koehoogte zit, +/- een meter....

Wij hebben palen van 80 CM á 100 CM.. Ik weet niet hoe duur ze waren, maar echt geen 20 euro
suuzepuus schreef:dat zijn wel erg dure palen hoor!! kijk eens op marktpl. vaak veel goedkoper. je hebt palen nodig van min. 2 m lengte en zo'n 5 cm doorsnee is ook wel minimaal. dan goede geleiders, een goede stroomdraad en een schrikapparaat. verder heb je natuurlijk water nodig, op mp. staat ook vast wel ergens een badkuip ofzo. hoe groot is de wei nu?
anna; de palen mnoeten zo'n 80 cm de grond in he!!
Bij ons 50/60 Cm winitoulover schreef:hij zou er waarschijnlijk met koeien staan of met een geit en kippen. hij zou gewoon een afdak krijgen met een drinkbak. de weides zijn nu echt té groot denk ik zeker 8000 cm²... het is al groot voor 15 koeien? ik dacht om zo'n 2500cm² af te bakenen..
al zeker super bedankt voor de raad !! mijn paard springt wel graag en zo aan de straatkant is het wel riskant,niet?