Hoe zijn jullie ervaringen met Equi skin?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_tralalala_

Hoe zijn jullie ervaringen met Equi skin?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 16:32

Ik ben vandaag naar divoza geweest en daar heb ik ''equi skin'' gekocht. Nu zou ik willen weten of het echt zo goed helpt.
Als jullie er ervaring mee hebben, graag hier neer zetten !

Bedankt !
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-04-08 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt.

capopjekop

Re: Vraagje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 17:24

Rustig aan zeg, hij stond er net 8 minuten op. Maarre is dat in dat spul in een doorzichtige fles en is het een beetje rose/roodachtig? Zo ja dan vind ik niet dat het helpt. Mijn pony zag er nog steeds als een blubbermonster uit. Zo nee, dan kan ik je niet helpen. Weet namelijk niet zeker of ik de goede fles voor me heb.

Edit: We hebben het over dezelfde. Ik ben niet echt tevreden over het spul. Gele vlekken waren daarna nog steeds goed zichtbaar.

_tralalala_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-08 17:38

capopjekop schreef:
Rustig aan zeg, hij stond er net 8 minuten op. Maarre is dat in dat spul in een doorzichtige fles en is het een beetje rose/roodachtig? Zo ja dan vind ik niet dat het helpt. Mijn pony zag er nog steeds als een blubbermonster uit. Zo nee, dan kan ik je niet helpen. Weet namelijk niet zeker of ik de goede fles voor me heb.

Edit: We hebben het over dezelfde. Ik ben niet echt tevreden over het spul. Gele vlekken waren daarna nog steeds goed zichtbaar.

Ja, we hebben het over dezelfde. Nou ik kijk morgen wel of het echt helpt.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 11:14

ik heb er wel goede ervaringen mee op mijn toenmalige fjord.. even laten intrekken en weer alles er goed afvegen met een handdoek..

Anoniem

Re: Hoe zijn jullie ervaringen met Equi skin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 16:44

Slotje.