hallooo
ik heb een verzorgpony (welsh van 1.21) maar daar word ik eigenlijk iets te groot voor (JAMMER GENOEG!) ik maak het zomerseizoen nog af met haar (ook met de wedstrijden) en ik zou eventueel op de Fries kunnen rijden die daar bij staat. Maar ik wil toch liever op een pony rijden. De eigenaar heeft een grote koeien stal waarvan o.a. 2 stallen van zijn gemaakt en er is nog plaats over voor eventueel een 3e of zelfs 4e stal. Als ik mijn pony daar kan stallen (voor een lage prijs) zou ik van mijn ouders (waarschijnlijk) een eigen pony mogen. Ik zou de aanschaf voor de pony zelf moeten betalen en mijn ouders betalen dan de andere kosten. als ik begin juni 15 word wil ik bij het brabants dagblad willen werken en dan zou ik als ik 8 maanden daar werk iets meer als 1000 euro verdienen, op mijn spaarrekening heb ik ook nog 400 euro dus dat is bij elkaar 1400 euro dat ik voor een pony kan besteden, ik heb hier en daar al gekeken voor pony's en er zaten bij die rond mijn budget zijn en het karakter hebben die ik wil. ik zit alleen nog met een probleempje. de jaarlijke kosten (stal, dierenarts, inentingen, enz. enz.) als dat bedrag te hoog is houd het zoieso op. dus wat ik wil weten is wat jullie jaarlijkse kosten gemiddeld is. ivm privici kan je ook een berichtje sturen.
ik hoop graag reactie want wil dit echt super graag! en dan ben ik ook nog altijd in de buurt bij mijn lieve verzorgwelshje!
Kus Eline
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-04-08 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt.