Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
idd helemaal gelijk in
Het is juist handiger. 

. Dat maakt het ook weer makkelijk
.

Goldenflower schreef:Ik deed dat ook bij mijn pony. In het begin was het lastig met vlechten, maar werd steeds handiger in vlechten met korte haren.![]()
Ik vond dat stoer staan en was ook weer iets anders dan anders. Verder kon ik toch niet de manen laten groeien ivm wedstriijden.
ikenindi schreef:Goldenflower schreef:Ik deed dat ook bij mijn pony. In het begin was het lastig met vlechten, maar werd steeds handiger in vlechten met korte haren.![]()
Ik vond dat stoer staan en was ook weer iets anders dan anders. Verder kon ik toch niet de manen laten groeien ivm wedstriijden.
mag je geen wedstrijd rijden met lange manen dan???

zap schreef:Volgens mij is dat niet ras-gebonden toch? Wat ik altijd begrepen heb is dat als je lange manen op wedstrijd wilt hebben, ze dan naar één kant moeten hangen. Hangen de manen naar één kant, dan mag je de manen ook los houden. Kan zijn dat ik er helemaal naast zit hoor
Waratje schreef:Ik deed dat ook bij mijn pony. In het begin was het lastig met vlechten, maar werd steeds handiger in vlechten met korte haren.![]()
mag je geen wedstrijd rijden met lange manen dan???
Hangt van het ras af. De meeste rassen moet je voor dressuurwedstrijden invlechten en dat gaat moeilijk met lange manen. Maar heb je bijvoorbeeld een Fries of een Welsh Cob (en zo zullen er nog wel wat rassen zijn), dan hoef je de lange manen niet te vlechten, net als wanneer je paard korte manen heeft.