Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ik probeer het doenbaar te houden door heel lang te roskammen, stevige cirkeltjes, totdat mijn beide armspieren echt zo stijf als wat zijn. De pony vindt het heerlijk en ik train m'n armen
daarna borstel ik alles eraf en ga er met schapenhandschoen over. Het is vooral het stevig roskammen dat helpt bij mijn pony. Als ik dan nog eens over haar vacht ga met m'n hand ziet ze er op die plek weer stoffig uit, maar toch een stuk minder dan voorheen 

Silence schreef:Babydoekjes komen wel op de huid als je tegen de haargroei in poetst
Dus rondjes draaien net zoals bij roskammen.
Maar als het niet werkt volgens jou....verklaar dan het volgende eens:
Als ik Silence was zonder doekjes gebruikt te hebben in de week voorafgaan aan het wassen, is de handdoek pikzwart na het wassen.
Als ik Silence was met doekjes gebruikt te hebben in de week voorafgaand aan het wassen, is de handdoek nog vrijwel schoon..
Tell me....

Maar ik rijd ook geen wedstrijden dus Kashmir hoeft niet per se te blinken. Musetta schreef:Bwa, eigenlijk heb ik liever een blije pony die naar hartelust kan rollen dan een minder blije pony die piekfijn proper is.Maar ik rijd ook geen wedstrijden dus Kashmir hoeft niet per se te blinken.

Jannepauli schreef:Stofzuigen!
, zeker als het voor een wedstrijd te koud was om ze te wassen (nja, pony's staan aan huis.. geen warm water, geen solarium). Ging prima!
Pas als ik met mijn handen er doorheen ga, of erop klop, dan komt de zand naar boven.
Jannepauli schreef:Stofzuigen!

)