Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En als het veulen doorheeft hoe lekker kroelen is.. dan heeft moeder weinig meer te vertellen.
Universe schreef:Ik was bij de geboorte van Universe en zodra hij geboren was kon ik erbij, terwijl Jamaica echt niet makkelijk was naderhand is dat ook gebleken! Ze had zo haar voorkeuren met mensen die mocht wel en die mocht niet! Ik denk dat het aan het paard zelf ligt!
. Grappig om te zien hoe een merrie dat doet. Ze liet haar veulen ook niet graag alleen hè? Lovely"]
[quote="Universe schreef:Ik was bij de geboorte van Universe en zodra hij geboren was kon ik erbij, terwijl Jamaica echt niet makkelijk was naderhand is dat ook gebleken! Ze had zo haar voorkeuren met mensen die mocht wel en die mocht niet! Ik denk dat het aan het paard zelf ligt!
. Grappig om te zien hoe een merrie dat doet. Ze liet haar veulen ook niet graag alleen hè?
Ze was zo ontzettend beschermend, af en toe werd het gewoon gevaarlijk, dat weet jij ook nog wel he?

. Maar zodra ze weer los was kwam ze bijna door de tralies heen als je voor de box stond. Zo was ze ook naar de shetlander toe, die heeft ze in een onbewaakt ogenblik zo'n trap gegeven dat het arme beest zijn pootje op meerdere plaatsen gebroken had (en dus afgemaakt moest worden
).