veel van ons kozen toen voor lin-o-star of lin-o-box, ikzelf trouwens ook!
maar aangezien mijn oude leverancier werkt met ecoflax omdat thorobed niet meer te leveren is ben ik toch wel benieuwd naar de kwaliteit ervan?
lin-o-star moet ik van ver laten komen en daarbij is het een probleem met de levering, aan mijn stal levert ecobodem niet vanwege het zandpad en in mijn straat mogen geen vrachtwagens komen, dus de bezorger gooide het gewoon aan een drukke weg eruit
met als gevolg dat ik dus 21 balen a 20 kilo aan een zeer drukke weg in me eentje in me autotje staan proppen, geen succes dus
en op dit moment is de lin-o-star duurder dan de ecoflax.
verder is het zo dat ik de ecoflax gewoon zelf met onze trailer kan halen, dus ik ben dan niet afhankelijk van de bezorger.
maar dan nu de hamvraag
hoe bevalt de ecoflax onder de gebruikers?zijn die er uberhaupt en is de kwaliteit gelijk aan thorobed, lin-o-star en lin-o-box?
stoft het, of juist niet en is de prijs kwaliteit goed?
hier kost een baal nu E 6,50, maar dat kosten op dit moment de merkloze rotzooi hier ook al!
ook als er mensen zijn die nog een ander merk gebruiken wat ik hier even niet heb genoemd vertel het maar, je ervaringen alles mag, combineer dit dan met een verkoop adres of iets in die richting!