zijn er al ervaringen met ecoflax vlas?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

welk merk vlas voor jou?

ecoflax
3 (25%)
lin-o-star
2 (16%)
lin-o-box
2 (16%)
merkloos
4 (33%)
geen van boven genoemde
1 (8%)

Totaal aantal stemmen: 12

Woody2015

zijn er al ervaringen met ecoflax vlas?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 10:29

een tijdje terug hebben we met zijn alle gezocht naar een goed alternatief voor het vlas thorobed.
veel van ons kozen toen voor lin-o-star of lin-o-box, ikzelf trouwens ook!
maar aangezien mijn oude leverancier werkt met ecoflax omdat thorobed niet meer te leveren is ben ik toch wel benieuwd naar de kwaliteit ervan?
lin-o-star moet ik van ver laten komen en daarbij is het een probleem met de levering, aan mijn stal levert ecobodem niet vanwege het zandpad en in mijn straat mogen geen vrachtwagens komen, dus de bezorger gooide het gewoon aan een drukke weg eruit Boos! met als gevolg dat ik dus 21 balen a 20 kilo aan een zeer drukke weg in me eentje in me autotje staan proppen, geen succes dus Knipoog
en op dit moment is de lin-o-star duurder dan de ecoflax.
verder is het zo dat ik de ecoflax gewoon zelf met onze trailer kan halen, dus ik ben dan niet afhankelijk van de bezorger.

maar dan nu de hamvraag Haha! hoe bevalt de ecoflax onder de gebruikers?
zijn die er uberhaupt en is de kwaliteit gelijk aan thorobed, lin-o-star en lin-o-box?
stoft het, of juist niet en is de prijs kwaliteit goed?
hier kost een baal nu E 6,50, maar dat kosten op dit moment de merkloze rotzooi hier ook al!

ook als er mensen zijn die nog een ander merk gebruiken wat ik hier even niet heb genoemd vertel het maar, je ervaringen alles mag, combineer dit dan met een verkoop adres of iets in die richting!

Woody2015

Re: zijn er al ervaringen met ecoflax vlas?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 09:20

wat jammer dat er mensen zijn die wel lezen maar niet reageren, is er dan nog helemaal niemand die ecoflax in gebruik heeft genomen?

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 22:51

Ik ga even reageren, heb ook flink lopen stoeien met vlas. had eerst ook thorobed, was super, kreeg toen een merkloze, was rotzooi, en daarna kwam mijn levernacier met ecoflax, moest net zo goed zijn als thorobed. Oke dacht ik mooi! (leuke prijsverhoging ook weer) nou niet dus was net zo slecht, bah, stoffig en snel natte stal. Ik moet er wel bij zeggen dat ik waarschijnlijk een slechte levering heb gehad, want een bekende van mij heeft geen probleem met ecoflax en vind het weer super.

Ik zelf heb nu lino-star staan, en bevalt me goed, bij mij is de levering goed, en ik ben niet duurder uit. Voor jou is dat wat lastiger. suc6 met de keuze.

simone46

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 13:46

Ik gebruik Lin-o-box en ben er erg tevreden over Knipoog

groetjes, Simone

judithM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 11:11

Ik vind ecoflax vergelijkaar met Thorobed.
Maar het is wel vreselijk uur geworden, ik betaal nu 7,50 per baal.
Maar vind we ldat het beter kan qua stoffigheid!

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 07:10

Ik gebruik ook ecoflax (leverancier uit maasbree) en wij zijn zeer tevreden, amper stoffig en de stallen blijven mooi droog.

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 15:52

Wij gebruiken dit ook . Ben er zeer tevreden mee. We hebben heel geen last van stof.

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 16:16

mag ik vragen waar jullie line o star bestellen?

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-08 21:09

ok, kijk dit zijn enkele fijne reacties.
de leverancier uit maasbree ken ik, daar haalde ik voorheen mijn thorowbed.
maar de ecoflax is bij hun momenteel iets goedkoper dan de lin-o-sta/box maar om te bezorgen betaal je er dus 20 cent per km, de lin-o-star/box is 12 cent per pak duurder maar het word wel gratis bezorgd, en de kwaliteit hiervan is super.
op het moment dat ik dus vanuit tegelen naar bree moet rijden of om het te laten bezorgen dan ben ik dus nog duurder uit met ecoflax en ik hoor dat de meningen er nogal over verschillen.

de lin-o-star/box bestel ik via internet bij www.ecobodem.nl

is er toevallig iemand die voorheen lin-o-star/box gebruikte en is overgestapt op ecolflax?

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-08 08:29

ik heb nu me eerste 10 balen ecoflax gekocht en zal ze op korte termijn gaan gebruiken.
ik ga het proberen en ben benieuwd, eerst moet ik wel nog de lin-o-star opmaken,die verpakkingen zijn wat stuk dus die kan ik niet laten liggen.
ik laat het wel weten tegen die tijd of het wel of niet wat is! Knipoog

ik heb de ecoflax ook gehaald in maasbree bij de rieterhoeve voor 6,50 per baal.
de lin-o-star was iets duurder nu, 6,62 en gratis geleverd via ecobodem maar dan moet je wel een hele pallet afnemen en dat rijkt mijn portemonnee nu even niet haha dus dat was een belangerijke reden om e ecoflax te gaan proberen omdat daar wel een verdeler van hier in de buurt is en van lin-o-star niet!