Wat mij opvalt is dat er enorm veel vraag is naar bijrijders en verzorgers.
Niet rot bedoeld, maar hoe zou dat komen?
Ik begrijp dat niet iedereen de tijd heeft, maar soms zie ik zelfs advertenties staan waarbij het paard eventueel verhuist mag worden, omdat de eigenaar geen tijd heeft.
Ook zie ik veel mensen die vragen om een bijrijder, maar zelf ook blijven rijden en zelfs fanatiek wedstrijden rijden.
Ook zijn er advertenties bij, waarbij het paard nog niet eens gearriveerd is en nu al om een bijrijder wordt gevraagt.
No offence, want zonder deze mensen had ik zelf nu ook geen rijpaard.
Maar ik vraag het me gewoon af.
Ik doel misschien wel op het feit, dat ikzelf iig 6 dagen in de week naar mijn paard ga, of ik het nou druk heb of niet. En waarom paarden eigenaren dat dan opeens niet meer kunnen.
Ik doel uiteraard niet op, plotselinge ziekte, door omstandigheden of iets dergelijks.
Is het voor dat soort mensen dat ze een paard hebben voor de heb?
Ik heb niemand kunnen vinden(wel een verzorgstertje, maar die belandde op mijn zusjes pony omdat mijn paard echt niet te hanteren was voor haar)...Mijn paard heeft dus een paar maanden rustig aan mogen doen en als ik me goed voelde klom ik er nog weleens op of zette hem even aan de longeerlijn. Mijn moeder zette hem elke dag een paar uur buiten, dus zo erg was het niet