Kocht je je Tinker omwille van hun makke imago?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 14:35

Nee ook wij hebben het niet daarom gedaan. We kwamen Tiko gewoon toevallig tegen tien we op zoek waren naar een pony.
Ik vind het ook jammer dat ze dat imago hebben, want hoewel tinkers over het algemeen rusitg van aard zijn, zijn ze wel super eigenwijs. En zullen zeker mensen die een mak paardje kopen hiermee problemen krijgen. Maar goed, ieder zijn reden en natuurlijk heeft elk ras verschillende typen.

Naisven

Berichten: 1016
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 15:57

Uuuuuuuuuuh, ikke dus wel... en behoorlijk teleurgesteld om eerlijk te zijn. Natuurlijk vond ik ze (heb beide verkocht) ook gewoon prachtig om te zien, maar "in het gebruik" viel de makheid bij het rijden nogal tegen. Dus toch maar Fjordenfan gebleven... Overigens wel hardleers, want heb nu toch weer een Fjord/Tinkerkruisinkje erbij gekocht (zie mijn profiel) en die wil ik niet meer kwijt! Ik houd mezelf voor dat zij "het mooie" van de Tinker krijgt en het "brave/onverstoorbare" van de Fjord Knipoog Knipoog

Caira
Berichten: 26082
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 16:00

tsja irish blijft iedereen ook altijd verbazen met haar gedrag. Ze staat rustig op twee benen hoor als iets haar niet bevalt, er zijn nu dus nog maar weinig mensen op stal die denken dat het zooooo een makkelijk paard is.