ik voelde me dus behoorlijk voorgelogen, maar goed wat moet je dan doen. ik heb besloten ze niet te spenen tot het voorjaar,. ik wil sym niet in een kleine donkere box zetten in d,r uppie. nou zorg ik wel dat ik er veel ben. ik ben er op z'n minst 3 uur perdag. dan gaan ze 30 tot 60 min in een paddock met een vriendje. vervolgens gaan we losgooien met mammie erbij dat duurt niet zolang en sym doet eigelijk niets. ik denk zo'n 20 min. dan gaan we 1 uur grazen. sym lekker los en rennen doet ze echt nooit
Dan gaan we als het kan i.v.m regen poetsen of stappen. Dan komen ze opstal krijgen ze slobber (exel) en veulenbix (sym) Er hangt een hooi net kuil en meestal nog een bergje kuil op de grond van hwet middag eten en er hangt een hooi zak met hooi. Verder krijgen ze hun middag maal en wortetjes die ik over de grond strooi zodat ze kunnen zoeken en als laatste krijgen ze 1/2 muslie op de grond op het stro gestrooid ook om te zoeken.
Nu hebben ze dit natuurlijk best snel weg en wil ik iets te doen voor sym. Nu heb ik aan de kerstman liktis voor mijn boredom breaker gevraagd een jolly bal, een snack a ball en een paddock liktit. wat kan ik verder vragen of wat zeggen jullie kan ik beter niet vragen?
thanx alvast.

gelukkig was het donker
(kon de boer haar niet zien gaan hihihi). Viel wel mee hoor, maar ze mogen maar een paar meter het land op, dus als ze te vergaat loop ik met exel richting stal en dan komt ze er even later achter aan gestoormd en bokken hihihi