Mirk staat bij ons in een van de grootste stallen. Hij zelf is niet echt groot, en opzich kan hij ook best een stalletje kleiner, maar ik vind, hoe meer ruimte hoe beter.
In mijn afwezigheid is er een paard bij gekomen. We hebben 9 stallen, en nou dit paard er weer is, staat alles weer vol. Er was alleen een kleinere stal over, en geen grote. Wat hebben ze gedaan, hebben ze mijn kleine Mirk in die kleine stal gezet, en dat bakbeest in Mirk zijn stal gezet.
Mijn mond viel echt open toen ik dat paard in Mirk zijn stal zat.
Okay, ik was afwezig, maar ze konden het minstens overleggen met vriend. Ik heb gister gelijk Mirk zijn stal omgeruild met dat paard zijn stal en daarna bestuur opgebeld. 'Mirk is een pony', was het antwoord. Dus ik iemand opgebeld die een meetlat had, en hem meten (als het wel een pony is, scheelt me dat weer mooi in de stallingskosten
). Hij was dus 1.59!!!! (niet verwacht door zijn ponyachtige uitstraling
). Ik had er over na kunnen denken om Mirk zijn stal te ruilen met dat ene paard. Daar hadden ze meer mee bereikt dan met het ineens omzetten van deze twee paarden.
Maar mijn grote vraag is, mogen ze zomaar Mirk uit de stal halen en in die andere stal zetten? Ik heb toch recht op die stal, omdat ik erals eerste daar stond?
) En we hebben ook maar twee stallen met raampjes om naar buiten te kijken en die zijn heel groot. Daar hebben wij dan het meeste recht op.
Op zo'n moment draai je ook weer 100% op voor de kosten en gevolgen door toedoen van een ander. Zulke dingen overkomen mij dus niet meer!