Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ikenindi schreef:anoniem een melding maken.... hij hoeft niet te weten dat jij het was...
je kan ook hem aan zijn verstand proberen te krijgen hoe je WEL voor paarden moet zorgen... wie niet waagt wie niet wint...

jolentinus schreef:die man zocht dus iemand voor zijn paarden en op die manier ben je er gekomen?
als ik jouw was zou ik zeggen dat het zo niet kan. misschien is het echt wel onkunde van de man.
verder er dus op aandringen dat deze paarden het zo niet goed hebben.
en als je aangifte doet.. weet wel zeker of het nodig is.
wat het biks betreft is opzich wel waar.. als ze maar genoeg ruwvoer krijgen.
succes ermee
jolentinus schreef:heeft die man helemaal geen land of iets verders? en zomers dan. als ze zomers op het land staan en ze krijgen genoeg ruwvoer denk ik dat aangeven weinig zin heeft.
ik zou eerst heel zeker van de zaak zijn. paarden die niet uit de stal komen, maar wel genoeg eten krijgen (en beetje schone stallen) dan doen ze er niks aan.

jolentinus schreef:heeft die man helemaal geen land of iets verders? en zomers dan. als ze zomers op het land staan en ze krijgen genoeg ruwvoer denk ik dat aangeven weinig zin heeft.
ik zou eerst heel zeker van de zaak zijn. paarden die niet uit de stal komen, maar wel genoeg eten krijgen (en beetje schone stallen) dan doen ze er niks aan.

jolentinus schreef:indd. je kan er energie in steken. dan heb je lekker wat paarden om te rijden
verder haalt de dierenbescherming voor mijn gevoel niet zo snel beesten bij een bedrijf vandaan. dus dan heb je er niks aan.
verder vraagjes. hoe oud ben je zelf? en wat was je van plan daar te gaan doen (uitmesten voor loon of iets anders??)